De TekstWever

favicon 512x512

Goud voor jouw klanten

Klanten op een prettige manier informeren, ervoor zorgen dat ze in actie komen of ze juist aan het bedrijf binden. Er zijn verschillende manieren hoe ik jullie kan helpen het goud voor de klanten te vinden.

Complexe processen duidelijk

Complexe bedrijfs- of
klantprocessen analyseren en te vertalen naar heldere, leesbare taal
voor jullie  klanten.

Verbinden met blogs en posts

Klanten informeren, enthousiasmeren, overtuigen en binden door middel van aantrekkelijke blogs en social media posts.

Complexe processen helder maken

Je wilt jouw klant informeren of er juist voor zorgen dat ze iets doen, maar je krijgt het niet goed over de bühne. Hoofd- en bijzaken zitten door elkaar, details die niet zo belangrijk lijken, moeten toch plots in het verhaal. Kortom, het proces wat je zo goed hebt  uitgedacht, blijkt best lastig te verwoorden naar klanten.

Omdat je te dicht op de materie zit, omdat er niets vergeten mag worden, omdat je eigenlijk niet precies weet wat klanten nou  willen weten. De tekst wordt alleen maar langer en ingewikkelder en dus onleesbaarder voor de klant. Terwijl je dit proces toch echt met de klant in je achterhoofd hebt ontworpen.

Laat mij je helpen. Ik heb meer dan 15 jaar ervaring met complexe processen simpel opschrijven voor de doelgroep, de klant dus. Bij mijn vorige werkgever heb ik verschillende klanten geholpen met het analyseren van complexe bedrijfs- en klantprocessen. Deze processen heb ik weten te vertalen naar leesbare en klantgerichte content voor bezoekers op de website en medewerkers van de klantenservice.

Laten we samen het proces analyseren en bespreken hoe je dit klantvriendelijk kunt overbrengen aan de doelgroep.
En natuurlijk kan ik het ook voor je opschrijven.

Meer verbinding met je klant

Het klinkt zo makkelijk. Zoek verbinding met (potentiële) klanten door jezelf te laten zien, het bedrijf, jullie purpose, jullie diensten en producten. Hoe vind je de juiste onderwerpen, de juiste woorden, de juiste invalshoek?

Laten we samen bespreken wat het doel is van de zichtbaarheid. En hoe je dit kunt bereiken. Laten we analyseren waar jullie behoefte ligt en waar de behoefte van jullie klanten zit. Zo kunnen we bepalen welke onderwerpen we willen behandelen en wanneer. En natuurlijk wil ik het schrijfwerk graag voor jullie doen.

Kosten

Een blog kan ik schrijven voor €299,- per blog, exclusief btw. Gebaseerd op 1 uur interview en/of onderzoek en een tekst van maximaal 1.000 woorden.

Verder hanteer ik een uurtarief van €75,- exclusief btw. Laten we kijken wat jullie nodig hebben tijdens een vrijblijvende intake.